FANDOM

Imię i

nazwisko

Bar Lee
Wiek około 20
Płeć Mężczyzna
Zawód Budowlaniec
Ranga S
Przynależność Zwiadowcy
Partner Drużyna specjalna
Rodzina Raches (ojciec)

Xianmei (matka)

Bruno Lee (kuzyn)

Umiejętności Pijany mistrz

sztuk walk

mieszanych

Bar Lee jest jednym z silniejszych członków gildii Zwiadowcy, syn legendarnej Xianmei i sławnego budowlańca Rachesa.

Ojciec surowo zabraniał Barowi walczyć, gdyż nie chciał go stracić tak jak swoją ukochaną, która poległa w boju. Uczył go podstaw budownictwa, aby stał taki jak On. Pomimo zakazom, Bar potajemnie wymykał się z domu i trenował różne style walki - dniami i nocami. Zarabiał na nielegalnych podziemnych arenach, gdzie doznawał poważnych obrażeń i nabył bliznę na twarzy. Pewnego dnia otrzymał tajemniczy alkohol od kupca, przez który popadł w uzależnienie, co przyczyniło do ciężkiej choroby, przez którą jego organizm musi wchłaniać dużo alkoholu. Alkohol stał się także jego głównym hobby, przez co ma porządne długi w karczmach.

WYGLĄD:

Średniego wzrostu, umięśnionej sylwetki mężczyzna o krótkich, falowanych blond włosach, opalonej karnacji, zielonych oczach, na twarzy widnieje wielka blizna pod i nad prawym okiem. Ubiera się w kombinezon bez rękaw, zaś ręce owinięte w bandaże aż po same łokcie, a czasem nosi słomiany kapelusz.

OSOBOWOŚĆ:

Bar jest pozytywnie stukniętą postacią serii. Niekumaty i nieogarnięty, jednak gdy przyjdzie co do czego to wykazuje się sprytem i mądrością.

UMIEJĘTNOŚCI:

Znany jako mistrz sztuk walk mieszanych, a po spożyciu alkoholu jego umiejętności wzrastają trzykrotnie. Poza tym dobrze posługuje się broniami, gdzie zazwyczaj używa kastetów lub kija (zdarzy się walczyć roztrzaskaną butelką po alkoholu). Jego specjalne trunki zwiększają mu różne atrybuty.

CYTATY:

*Piję bo... (do towarzystwa)
*Ona jest moim przeznaczeniem, ale zaraz po alkoholu. (do Zaako)
*Buraczku gdzieś się tak upił? (do zawstydzonego Macesa)
*Cokolwiek się działo trzeba przyznać, że impreza była udana! (do gildii)
*Często mówię głupie rzeczy, ale teraz uważnie słuchajcie! Piję, bo pijąc piję! (do gildii)
*Jest jaki jest, jednak trzeba pamiętać, że to dalej nasz przyjaciel ! Każdy z nas ma chwile słabości, więc nie możemy zostawić go na pastwę losu. (do Katy i Edgara)

CIEKAWOSTKI:

  • Czuje głębsze uczucie do Katy,
  • Nie ma równych w piciu alkoholu,
  • Z alkoholi najbardziej lubi alkohol,
  • Często jest uważany za bezdomnego,